Kancelaria Radców Prawnych Ćwik i Partnerzy w 10 rocznicę powstania zleciła mi rebranding całej marki. 10 lat istnienia zobowiązuje do zainwestowania w znak, który stanie się wiecznym, to znak z którego mamy być dumni i możemy z satysfakcją chwalić się unikatowością formy. Stronę internetowa, materiały biurowe możemy zmieniać w nieskończoność, ale najlepszy logotyp staje się chluba i znakiem rozpoznawczym z którym się w 100% się utożsamiamy i jest symbolem całego naszego biznes.
Bezpośredni pomysł pochodzi od połączenia prostych figur geometrycznych tak, aby tworzyły wysublimowany wzór nawiązujący do cech pożądanych i określających taki rodzaj działalności. Syntetyzując wyrażenia opisujące znaczenie kancelarii zajmującej się prawem i łącząc w symbol dający poczucie spokoju jak i trochę boskiej wiedzy:), również coś co dla wszystkich jest niedostępne, ale przez wszystkich pożądane (jak wiemy w górach jest się bliżej Boga, a koronę noszą zazwyczaj ludzie mający władzę).
Zdolność decydowania o tym, które informacje potraktować z uwagą, a które zignorować, oraz jak uporządkować i przekazać to, co uznajemy za ważne, staje się nieocenioną umiejętnością, więc syntetyczne i wysublimowane logo będzie dobrym znakiem rozpoznawczym. Umiejętność syntezy ma szczególne znaczenie w przypadku liderów. Przy podejmowaniu tak brzemiennych w skutki decyzji konieczne jest zachowanie złożonej perspektywy widzenia, a konsekwencje tych decyzji są często przełomowe, a gdzie nie lepiej o dobrą perspektywę jak nie w górach. Przecież, mając do dyspozycji więcej źródeł informacji i szerszą perspektywę niż reszta ludzi, liderzy mogą łatwiej wybierać …
Gratulujemy kancelarii trafnego wyboru i zachęcamy do dalszego prężnego działania już z nowym logo.